Нови правила на "Гугъл" за политическата реклама

21.11.2019 07:53
СНИМКА: Pixabay

"Гугъл" обяви нови правила за политическата реклама, съобщи Ройтерс.

Рекламодателите ще могат занапред да си подбират аудитория само въз основа на възраст, пол и местожителство според пощенския код.

Досега специалистите, занимаващи се с политическа реклама, можеха да насочват продуктите си към хора, използвайки данни от поведението на потребителите в онлайн пространството, това какво търсят, дали са леви или десни, предава БТА.

Новите правила ще влязат в сила в Обединеното кралство следващата седмица преди изборите, до края на годината в останалата част от ЕС и в целия свят от 6 юни 2020 г., предаде Франс прес.

Други от От страната и света

Възобновяват ремонта на Дунав мост при Русе от 8 януари

Ремонтът в българския участък на Дунав мост при Русе се възобновява от 8 януари, сряда. Системата за т. нар. "виртуална" опашка ще работи само при изключително засилен трафик от камиони

Васил Терзиев за лифт към Витоша: Няма да е тази зима

Столична община работи активно за намаляване на трафика към Витоша и да има по-добър достъп до планината с градския транспорт. Проектът за лифт, който да води към планината Витоша

20-годишен от Сандански хвана кръста в Банско

Община Банско отбеляза големия християнски празник Богоявление с тържествени литургии, шествия и традиционни ритуали, които събраха жители и гости в дух на единство и вяра

Бандит наръга млада надежда на ЦСКА навръх Нова година

17-годишният талант на ЦСКА Антон Толев бе наръган 2 пъти в гърдите навръх Нова Година, след като направил забележка на мъж за начина, по който кара. Нападението станало в с

Намушкаха с нож футболист на ЦСКА заради забележка на пътя

Футболистът на ЦСКА Антон Толев е бил намушкан с нож след инцидент на пътя. От няколко дни футболистът е в "Пирогов", пише "Булевард България". Според информациите Толев е бил в Костинброд навръх

>