„Белла България“ с награда за ефективен маркетинг
Компанията беше отличена в най-оспорваната категория „Стоки" на Вторите награди за рекламна ефективност „Effie България 2009"
„Белла България" спечели приз от Вторите награди за рекламна ефективност „Effie България 2009". Компанията и рекламната агенция Ogilvy & Mathers, завоюваха бронзово отличие в най-оспорваната конкурсна категория „Стоки". Наградата бе присъдена за ефективността на маркетинговата стратегия за лансирането на серията замразени баници BELLA. Кампанията по налагане на иновативния продукт е сред двете отличени в категорията с най-голям брой номинации - 9.
"Тази награда е много важна за нас поради факта, че оценява ефективност. Резултатите от лансиращата кампания на баници BELLA, ръстът от 30 пъти на категорията „замразени закуски" и лидерските позиции, които заема марката BELLA в този сегмент, показват, че сме избрали не само правилното послание към потребителите, но сме им предложили наистина продукт, който отговаря на потребностите, и даже създава нова потребност „да откраднеш време за себе си", споделя директорът „Маркетинг" в „Белла България" Мая Герасимова.
Конкурсът „Effie България 2009" връчва награди в категориите „Стоки", „Услуги", „Корпоративни комуникации" и „Социална, медийна и политическа". Във всяка от тях, рекламните кампании се оценяват според ефективността на маркетинговата стратегия. Оценките се формират на база на получените точки от 1 до 10 по всеки един от следните критерии - цели на кампанията, творческа стратегия, медийна стратегия, постигнати резултати, творческа реализация, където се оценява съвместимостта между стратегията и креативността на предложенията.