Само за месец близо 10 000 деца преминаха обучения по пътна безопасност в националната кампания „Пресичам безопасно с TEDI”

07.11.2024 12:30

Близо 10 000 ученици от първи до трети клас преминаха обучения за основните правила за пътна безопасност с националната кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. Финалът на кампанията, която стартира в началото на октомври,  беше с открит урок в столичното 119 СУ „Акад. Михаил Арнаудов“. В него първокласници придобиха ценни знания от представители на Главна дирекция „Национална полиция“. Техен верен спътник в уроците бе и мечето TEDI.

В инициативата до момента са се включили 65 училища от 22 населени места от цялата страна. Кампанията има за цел да запознае децата на България с правилата за движение по пътищата, а нейни организатори за пета поредна година са Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи.

Ежегодно инициативата се случва в хибриден формат, като практическите обучения от представители на Главна дирекция „Национална полиция“ се провеждат в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.

Освен откритите уроци, организаторите са създали и иновативен мултимедиен урок - https://presicham-s.tedi.bg/, който да бъде използван безплатно от всички български училища. Така децата влизат в ролята на пешеходци, водачи и пътници, за да научат какво е правилното поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил или управление на велосипеди и тротинетки. Подготвени са и онлайн тестове, с които учениците да затвърдят знанията си за своята безопасност на пътя.

“Като родител, аз самата оценявам колко е важно достатъчно рано да научим децата си на основните правила за пътна безопасност. Затова се гордея, че в Тимбарк България здравето и безопасността на децата на България е ангажимент не само на всеки отделен служител, но на цялата компания. Пет поредни години, организираме кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“, като целим на достъпен за децата език, по забавен и интерактивен начин да помогнем за формирането на правилно и безопасно поведение на децата на и около пътното платно. Щастливи сме, че кампанията набира все по-голяма популярност и одобрение от деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения, които ще пазят не само своя, но и чуждия живот на пътя“, сподели Лора Величкова, бранд мениджър на TEDI в Тимбарк България.

Други от От страната и света

БСП и ИТН искат връщане на правата на Радев да сформира служебен кабинет

"Ние вече подписахме с ИТН искането до Конституционния съд за незаконосъобразно провеждане на изборите и заедно с това инициирахме съвместно с ИТН до КС искане за връщане на правата на президента по

Николай Павлов: Членството в ОИСР открива нови възможности за икономическата ни политика

„Членството в ОИСР открива нови възможности за провеждане на икономическа политика, в основата на която са повишената конкурентоспособност, отвореността на пазара и участието в световните вериги за

90 полицаи от Монтана получиха награди по случай професионалния си празник

В навечерието на професионалния си празник 90 служители с полицейски правомощия от ОДМВР – Монтана получиха награди за постигнати високи професионални резултати

Вижте как хиляди посрещнаха патриарх Даниил в Гоце Делчев (снимки)

Хиляди жители на Гоце Делчев и региона се стекоха днес на централния площад, за да посрещнат патриарх Даниил с много цветя, духова музика и подаръци. Миряните се извиха на опашка

Даниела Везиева: България и Китай имат допирни точки в креативните и рекреативни индустрии

Трябва да преминем от взаимна търговия към експорт на модели – финансови и модели за управление, счита бившият министър на икономиката България и Китай имат допирни точки в няколко сектора

>