Е-платформа помага на туристи да споделят с общината впечатления от Бургас
Туристите ще имат обратна връзка с местната власт за впечатленията си от града. Чрез специална електронна платформа може да казват какво им харесва и какво - не. Идеята е общината да си сверява часовника с тях и да прави необходимото да стане градът още по-привлекателен.
Инициативата на кметството цели посетителите целогодишно да оценяват престоя и преживяванията си в различните атракциони, да дадат мнение за различни културни обекти и събития, както и да оставят препоръки.
Платформата kazva.bg за обратна връзка с посетителите е изключително лесна за използване и работи чрез QR кодове. Плакати с тях вече може да бъдат открити на Ченгене скеле, “Акве калиде”, остров Света Анастасия и музея. Чрез сканиране с телефон или друго електронно устройство директно можете да дадете своята оценка за конкретния туристически обект. Не е необходимо отделно мобилно приложение за тази цел.
Информацията е достъпна на български и английски.
Новата платформа се явява продължение на усилията на морската община да бъде още по-атрактивна, достъпна и сигурна туристическа дестинация. Постери с QR кодове са поставени и в градския транспорт, както и в други значими обекти в Бургас, където има голям трафик на хора.
От няколко години за туристите се разработват много електронни приложения, но предимно като ориентир къде какво може да се види, как да се направи резервация и как да се стигне до даден обект. Новата платформа е първата за обратна връзка.