Марк Зукърбърг издигна статуя на съпругата си (Видео)
Марк Зукърбърг постави статуя на съпругата си Присила Чан в задния си двор. Това съобщи той в Instagram, където публикува снимки и видеа на скулптурата.
Автор на творбата е скулпторът Даниел Аршам, снимката в социалната мрежа е озаглавена: „Връщаме римската традиция да правим скулптури на съпругата".
Фигурата на жената е направена в лазурен нюанс, около нея се развява плат от метал, която образува подобие на крила. На снимката 39-годишната Присила до статуята държи чаша в същия цвят като фигурата.
В коментарите мнозина започнаха да се шегуват, че всяка жена трябва да намери мъж, който да й издигне статуя в двора. Пишеше се също, че това е най-хуманното нещо, което 40-годишният Марк Зукърбърг е направил в живота си.
Марк Зукърбърг и Присила Чан се запознават през 2003 г., докато учат в Харвардския университет. През 2012 г. те спретнаха скромна сватба в имението си, на която присъстваха само близки роднини.
Двамата имат три дъщери. Присила е педиатърка по образование и сега активно се занимава с благотворителност. През 2015 г. тя написа отворено писмо до новородената си дъщеря Максима, в което тя и съпругът й обещаха да дарят през живота си 99% от своите акции във Фейсбук - оценени на 45 милиарда долара - на новата им благотворителна организация, насочена към финансиране на здравеопазването и образованието.
Семейството води затворен начин на живот и рядко се появява на светски събития, но наскоро направиха изключение за „сватбата на века" - сватбата на наследниците на индийските милиардери Радхика Мърчант и Анант Амбани.
Сега създателят на Фейсбук е на четвърто място в списъка на най-богатите хора на планетата според Forbes. Състоянието му се оценява на 177 милиарда долара. Миналата година той изпадна от 10-те на най-богатите милиардери и зае едва 16-то място, но през 2024 г. той стана по-богат с над 100 милиарда долара - най-бързият растеж сред милиардерите тази година. Зукърбърг успя да увеличи богатството си благодарение на рязкото нарастване на акциите на "Мета" и съкращаването на разходите във връзка с планираните нови продукти, пише БГНЕС.