Фронтменът на Five Finger Death Punch вилня по сцената в София с паузи за инжекции в гръбнака
Five Finger Death Punch (FFDP) за трети път показаха, че са една от най-любимите банди на българските фенове в последните години.
Във вторник вечерта американците препълниха столичния Колодрум в Борисовата градина, а усложненията след операция на дисковата херния не спряха фронтмена Айвън Мууди да се качи на сцената. Той призна за здравословния проблем от микрофона, като често се прибираше зад кулисите, за да му поставят поредната инжекция. Въпреки това феновете получиха всичко, за което бяха дошли - енергично, емоционално и жестоко хевиметъл шоу. А тези, които не дойдоха заради прогнозите за дъжд и гръмотевици, жестоко сбъркаха, защото такива нямаше.
За разлика от приятния хлад пред сцената, горе беше повече от горещо. В традиционния си симпатично позьорски стил Айвън Мууди комуникираше постоянно с публиката и показваше, че феновете са много важни за него. Покани на сцената почитателка, за която разбра от плаката ѝ, че има рожден ден. Колодрумът и бандата дружно изпяха Happy Birthday. Сияеща от щастие, но и притеснена, тя застана до музикантите по време на едно от изпълненията. А Мууди лично доведе и малкия ѝ син, който си тръгна с аксесоари на бандата за спомен.
Шоуто продължи по традиция с големите хитове на Five Finger Death Punch. А в следващата пауза Айвън Мууди обърна специално внимание на най-малките фенове, дошли с майките и бащите си. По броя на ръцете им стана ясно, че са стотици. Фронтменът емоционално обясни колко му липсват неговите деца, когато е на път по света, за да радва феновете.
Въпреки болката от здравословните проблеми 44-годишният Мууди не спря да се движи и скача по сцената и дори вилня с бейзболна бухалка в едно от превъплъщенията си. Както се казва в клишето - недоволни нямаше. А следващото голямо рок събитие на Колодрума в Борисовата градина като част от Sofia Solid на Fest Team е шоуто на Брус Дикинсън на 16 юли. Легендарният вокалист на Iron Maiden пристига, за да представи последния си солов албум, който критиката вече определи като шедьовър.