Бивша районна кметица на Пловдив: Бясна съм за Рогошко шосе. Знаците стоят, ние обикаляме
- Утре премахваме знаците и го пускаме, увериха от фирмата изпълнител
- Преасфалтирани са само 1600 метра за 3,7 млн. лева
- За останалите три километра са нужни още 12 милиона
"Хиляди са подложени на неудобство от все още затвореното Рогошко шосе, което е направено половинчато. Забранителните знаци по него си стоят. Добре, свършили са парите за ремонт. Ами да го отворят колкото е направено - толкова".
Това заяви пред "24 часа" бившата кметица на район "Южен" Стефанка Ламбрева. Тя живее в пловдивското село Рогош и е една от многото, които ползват трасето.
"Трябва да отида на контролен преглед. Чудя се откъде да мина. Вчера бях на друг лекар в Пловдив. Опашката от автомобили беше огромна - от магистрала "Тракия" до "Скобелева майка". Колите - една след друга", описа патилата си Ламбрева.
Мнозина от седмици минават по частично ремонтираното трасе независимо от знаците. Ламбрева твърди, че имало доста глобени. "Аз искам да спазвам правилата. След като има забранителни табели, не желая да ги пренебрегвам. Не мога да ви опиша как хората псуват пловдивските управници. А аз съм била навремето в ръководството на общината и не ми е приятно. Истината е, че загубиха чувство от какво се нуждаят хората", завърши Ламбрева.
Както "24 часа" още на 27 април, по Рогошко шосе е положен само 1 км нова асфалтова настилка. А го затвориха на 19 февруари. Ремонтирана е частта от табелата на община "Марица" до Разсадника. След това дупките и бабуните продължават.
Причината е, че са свършили парите. И се търси финансиране, каза преди време зам.-кметът по строителството Тошо Пашов.
"Ние сме си свършили работата. Днес подписваме протокол за въвеждане на постоянна организация за движение и от утре, 10 май, премахваме всички знаци", заяви Паун Иванов от фирмата изпълнител.
По думите му асфалтираният участък е 1,1 км, както и обслужващата улица към "Родина" от 530 метра. Това е струвало 3,7 милиона лева. За останалите три километра са нужни още 12 млн. лева.