По 1 милион гледат първо “Стани богат”, после “Като две капки вода” – каузите им за бедни и деца в риск
285 000 лв. от Нова тв и УНИЦЕФ, още 20 000 и от Би Ти Ви
Мария Бакалова долетя от Холивуд за “Капките”, Христо Стоичков подари златната си топка на продуцента Магърдич Халваджиян, а Краси Радков и Наум Шопов бяха сред първите знаещи в “Стани богат” с Ники Кънчев. Така силно започна тв сезонът за две от най-обичаните тв предавания, стартирали през уикенда с благотворителни предавания за децата.
1 млн. зрители и 285 000 лв. - това е равносметката на шоуто за имитации “Като две капки вода за всяко дете”, излъчено в неделя по Нова тв. Спектакълът, организиран с УНИЦЕФ - България, събра Владо Михайлов, Александър Сано, Софи Маринова, Маргарита Хранова, Веселин Маринов, Славин Славчев, Михаела Маринова и Миро, които изпълниха известни песни в дует с 8 талантливи деца. Оценяваха ги едни от най-популярните българи - актрисите Мария Бакалова и Елена Петрова, която е посланик на УНИЦЕФ, големият Христо Стоичков и продуцентът на шоуто Магърдич Халваджиян. Парите са за каузата “ЗаКрила на всяко дете” за превенцията и закрилата на децата от насилие във всичките му форми.
Над 1 милион зрители по данни на пийпълметричната агенция ГАРБ видяха как Камата подари златната си топка на Халваджиян и как Софи Маринова с малката, но много талантлива Валентина победиха в шоуто, преобразени като Лили Иванова, за да изпълнят песента ѝ “Скитница”. Шоуто привлече над 45% от аудиторията в активна възраст (18-59 г.) спрямо 17,3% дял на Би Ти Ви.
Ден по-рано - в събота, Краси Радков и Алекс Раева, Евелин Костова и Бойко Кръстанов, Наум Шопов и любимата му Теа Минкова седнаха на стола на богатството при Ники Кънчев по Би Ти Ви, за да подкрепят програмата “Топъл обяд” на БЧК.
Първите две двойки спечелиха по 5000 лв., Наум Шопов и Теа стигнаха до 10 000 лв. и така дариха общо 20 000 в подкрепа на ученици в неравностойно положение и техните родители. Играта им също бе видяна от 1 млн. зрители - 38,4% от всички над 4-годишна възраст, докато Нова тв е с дял от 14,7%.
Най-гледаната част е била участието на Евелин Костова и Бойко Кръстанов и въпроса: “Какъв продукт се предлага в първия платен телевизионен клип, излъчен в САЩ на 1 юли 1941 г.?”. Правилният отговор е “часовник”.