Цоков: „Аз съм българче” е важен инструмент за интеграция на чуждите ученици

16.01.2024 17:37
Галин Цоков КАДЪР: NOVA

Стихотворението „Аз съм българче" е важен инструмент за интеграция на чуждите ученици у нас. Това каза в студиото на „Пресечна точка" министърът на образованието и науката проф. Галин Цоков. Коментарът му е по повод спекулациите, че емблематичното произведение на Иван Вазов ще отпадне от учебната програма заради многото деца на бежанци, които се обучават у нас.

Ресорният министър заяви, че МОН е предложило промяна в учебната програма по история. „Експертите не са стигнали до общо заключение какво трябва да отпадне в тях. Преди два месеца предложихме промени, но диалогът предстои", посочи той пред NOVA

Други от Просветни

Просветният министър Красимир Вълчев откри нов STEM център в гимназия в Монтана

"Министерството на образованието и науката продължава да работи за модернизация на образователната среда, като паралелно с инвестициите в STEM средата провежда и обучения за учителите за по-ефективно

Млади физици от Пловдив изграждат батерия от лимони

В гимназията по битова техника откриват STEM център по природни науки, роботика и киберфизични системи Как се изгражда батерия от лимони или как програмируеми вградени микроконтролери и сензори могат

Департамент със знак за качество на Кеймбридж помага на българчета в чужбина да следват тук

Звеното на Софийския университет работи с чужди студенти у нас и с хиляди учители Издава международно валиден сертификат за владеене на български Отворили сме широко вратите за обучение по български

Доц. д-р Дария Карапеткова е новият директор на Културния център на Софийския университет

Доц. д-р Дария Карапеткова от катедра "Романистика" на Факултета по класически и нови филилогии е новият директор на Културния център на Софийския университет

Синдикат "Образование" е против на намаляването на езиковите паралелки

От синдикат „Образование" обявиха резултати от национално проучване сред учители, експерти и заинтересовани относно актуалните промени в образователната политика на МОН за езиковото обучение в

>