Тото загуби голям спонсор заради скандалното видео с Тити Папазов
Всвоя позиция от "Куадрант Бевъриджис" АД - официалната бутилираща компания на продуктите на "Пепси" за България, съобщават, че са предприели всички мерки за прекратяване на сътрудничеството с певеца и влогър Йонислав Йотов - Тото.
На 1 август стана известно, че снимки на Тото са свалени от рекламни позиции в сайта на "Пепси България", чието рекламно лице е той. Това бе предшествено от популяризиране на негово предаване от март с гост баскетболният треньор Тити Папазов, в което Папазов разказва как е остригал косата на приятелката си заради изневяра, а Йотов реагира смеейки се. Поводът за акцента върху изказването на Папазов е случаят от Стара Загора, в който момиче бе обезобразено с макетен нож от 26-годишен мъж.
Вечерта на 1 август Йотов се извини за липсата на критична реакция и обясни, че е премахнал клиповете. Днес от "Пепси България" пишат, че заявяват ясна позиция против насилието.
"Считаме, че действията ни трябва да се извършват при зачитане на човешкото достойнство и физическата безопасност. "Куадрант Бевъриджис" се ангажира да подкрепя общество, основано на взаимно уважение и съпричастност, без злоупотреби, дискриминация или насилие. Ние няма да предоставяме трибуна на поведение, което не показва толерантност или насърчава тормоза и насилието", пишат от компанията.
Други партньори на Йотов също реагираха на поведението му. Във "Фейсбук" от велинградския хотел "Арте" съобщиха, че отменят запис на подкаста му там, предвиден за 26 август.