Младите потребители в Китай предпочитат активните реални забавления
Къмпинг, сърфинг, ски, скейтборд и ролеви игри – социалните дейности на младите хора в Китай непрекъснато се променят. В момента например много популярно е фризбито. Според резултатите от една анкета сред родените след 1995 г., почти 50% от допитаните са участвали поне един път в забавление, което не е във виртуалната реалност. Това е допринесло за увеличаването на приходите за тази индустрия до стотици милиарда юана, съобщава Радио Китай.
Фризбито наистина отговаря на търсенето и изискванията на младите хора за нови и различни начини за социални дейности. За тези които не знаят нищо за него, не е проблем само за два часа да усвоят основните умения.
Друга характеристика на летящия диск е, че в игрите няма жури, няма разграничение между половете и мъжете и жените могат да се състезават заедно, използвайки собствените си предимства, за да спечелят чрез координиране на действията. В играта на фризби възрастта и професиите на играчите не са от значение. Единствената им цел е да се забавляват. Спецификите на този спорт, като равенство, свобода и толерантност, отговорят на търсенето на младите хора в Китай за уникалност.
Освен това самият летящ диск не е скъп, като най-качественият в Китай струва само сто юана. Не е необходимо и някакво специално допълнително оборудване. Ако имате един летящ диск и празно игрище, можете съвсем спокойно да се отдадете на играта и да се насладите на радостта от този спорт. След като доби популярност в Китай, фризбито веднага бе съчетано с други елементи като къмпинг, кафе, фитнес, модни облекла и т.н., което оформи един нови начин на живот за младите хора.
Социалните медии също участват активно в „спортната треска“, създавайки горещи теми и насочвайки тенденциите. В бъдеще самият спорт може би няма да се превърна в нов бизнес за кратко време, но самото насочване на вниманието към спорта вече е отправна точка за бизнеса. Също както летящият диск бе открит 80 години след баскетбола, малкото фризби трябва да извърви дълъг път преди да се включи в основния поток на спортния пазар в Китай.