Lidl е най-силният бранд сред търговските вериги в България

08.11.2021 09:52

Брандът заема 4-то място в ТОП20 на най-силните марки на българския пазар на световната организация Superbrands

 Lidl е най-силният бранд сред търговските вериги в България. Освен лидер в своя сектор, брандът заема и престижното 4-то място в класацията ТОП20 на най-силните марки на българския пазар.

Това показват резултатите от независимо онлайн проучване на Superbrands и GfK, проведено сред 2660 потребители в периода април – май 2021 г. То се провежда за осми пореден път у нас, като поводът е новото осмо издание на Superbrands Bulgaria 2021/2022, което предстои да бъде представено в началото на следващата година. Традиционно глобалната организация Superbrands отличава с международната награда за успешен брандинг водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар.

 Изключително сме щастливи от това признание. За нас то е доказателство, че през всички тези, вече повече от 10 години успяхме да превърнем Lidl в синоним на отлично качество. Спечелихме доверието на потребителите и се утвърдихме като бранд, който хората предпочитат и избират ежедневно. Ще продължаваме да оправдаваме това доверие всеки ден и да работим усилено Lidl да бъде все така категоричният и любим избор на хората“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

 Според дефиницията и критериите на световната организация Superbrands, Superbrand е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред своите конкуренти. Superbrand трябва да демонстрира три ключови неща. На първо място е качеството на предлаганите от бранда продукти или услуги. Следва го надеждността и доколко брандът се ползва с доверието на потребителите и поддържа висок стандарт на своите продукти/услуги. Накрая идва и различието и разпознаваемостта – доколко добре позната е марката в своя сектор, разграничава ли се от конкурентите си и притежава ли индивиуалност и ценности, които я правят уникална за пазара.

Независимото проучване следва методика на подбор и оценяване на брандовете, която е универсална за всички 80 страни, в които Superbrands се провежда. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, където партньор е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разглежда успоредно с мнението на потребителите.

Други от От страната и света

Само в "24 часа" на 25 ноември - България е пред избор: по-скъпи таксита или по-скъпа застраховка за всички

Само в "24 часа" на 25 ноември четете:  България е пред избор: по-скъпи таксита или по-скъпа застраховка за всички Мария Габриел загуби след рисков залог на две карти - премиер на България и зам

Печелите успех и с професионално издигане на зигзаг

Не е светкавично, но води напред в кариерата, когато знаете към какво се стремите и не предприемате хаотични движения "Точният човек" е специален проект на "24 часа" за професионалния успех

Нова идея: Правят групите в парламента с подписи на лидерите, за да се завърти рулетката за правителство

След размяната на постове между ГЕРБ и ПП-ДБ през уикенда среща може и да има, но от нея май няма да се роди кабинет Всички формации в 51-ото народно събрание да подпишат споразумение

Двама под 18 г. и един под 14 г. задържани за боя в мола

Две момчета между 14 и 17 години и едно под 14 г. са задържани за боя в столичен мол, научи "24 часа". Те са били хванати след незабавни действия на криминалисти от 4-о РУ

4,5 млн. лв. за нови коли за депутатите, които още нямат шеф и реално не работят

Вземат 70-те возила за 4 г. и след това ги връщат, фирмата ще поеме обслужване и застраховки 4,5 млн. лв. без ДДС ще даде парламентът за нови 70 коли на депутатите, които ще вземе на лизинг за 4 г

>